Webmail handleiding

Webmail handleiding
We hebben een handleiding geschreven voor het nieuwe webmail programma. Druk op onderstaande knop om te bekijken. U kunt deze ook uitprinten.

Met vriendelijke groet,

Het team van SimPC

SimCoach tips in uw mailbox

Geef uzelf op voor onze actuele instructietips, dan krijgt u ze meteen in uw mailbox. U ontvangt ook maximaal 1x per maand een nieuwsbrief met belangrijke aankondigingen en aantrekkelijke acties. U kunt uzelf altijd weer uitschrijven.

, , ,

29 reacties. Laat een nieuw bericht achter

  • Truus Nauta
    22 oktober 2017 18:11

    Het moest even wennen, maar alles werkt weer goed. Dank voor de verbetering !

    Beantwoorden
  • Lenneke van Rooijen
    10 oktober 2017 19:05

    nou ik vind het weer heel fijn dat het weer werkt hoor.
    Het kost ontzettend veel tijd allemaal en dan ook weer een goede uitleg van de instructie ,heb ik uitgeprint.
    mail werkt gelukkig.prima

    Beantwoorden
  • Wat heerlijk dat mijn computer, na al dat geploeter de afgelopen weken bij Sim, weer doet wat ik vraag!

    Beantwoorden
  • F.H.Janssen.
    6 oktober 2017 16:08

    Het Email programma werkt bij mij naar behoren maar al een week lang kan ik geen foto’s importeren.
    Spijtig dat de andere mogelijkheden op de simPC storingen gaan vertonen die pas na het weekend van 7 en 8 okt. verholpen zullen worden.

    Beantwoorden
  • Pieter Burghoorn
    5 oktober 2017 11:51

    Updaten en systeembeveiliging is zeker in deze tijd zeer belangrijk !!
    Loopt helaas wel enige tijd uit en is de bereikbaarheid momenteel lastig.
    Blijf vertrouwen op goed (SIM) resultaat..

    Beantwoorden
  • Peter Kessels
    4 oktober 2017 16:37

    Alles werk weer goed werk.
    Heeft wel een tijdje geduurd.

    Beantwoorden
  • janny hankel
    4 oktober 2017 15:27

    Mijn pc is erg traag geworden vanaf gistyerenavond.(3 okt)

    Beantwoorden
    • mijn pc is ook trager geworden en die dubbel klik om de mail te openen is storend,hoop dat alle problemen snel zijn op gelost Leentje

      Beantwoorden
  • “Alles zal reg kom”
    En zo geschiedde!
    Het is een goed en overzichtelijk programma.
    Hartelijk dank!

    Beantwoorden
  • Mattie van der Slikke
    3 oktober 2017 18:58

    Hartelijk dank voor het nieuwe email programma.

    Beantwoorden
  • Wel vaak updaten maar dat is goed voor onze veiligheid

    Beantwoorden
  • R.Marinissen
    3 oktober 2017 09:05

    jullie hebben veel werk verzet, en nog,
    ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt.

    Beantwoorden
  • nog steeds geen verbinding met mijn webmail,erg onthand en niet blij

    Beantwoorden
  • Inderdaad was er gistermiddag weer de mogelijkheid om te skypen. Geweldig. Hoewel ik het een week zonder heb moeten doen wil ik
    toch even benadrukken dat ik nog steeds geen spijt heb van de aanschaf en het abonnement op “Simpc”. Via jullie helpdesk werden in
    het verleden bepaalde problemen vakkundig en snel opgelost. Ga zo door.
    vriendelijke groet,
    c.van den dool.

    Beantwoorden
  • Tot op heden 16.30 uur is het e-mail programma nog steeds onbereikbaar. Twee dagen werd vijf dagen. Foutje?

    Beantwoorden
    • Geachte Klant,

      Indien u het scherm ziet “Er kan geen beveiligde verbinding worden gemaakt”. Druk dan op de F5-toets op uw toetsenbord. Er komt binnenkort een update om dit probleem op te lossen.

      Met vriendelijke groet,

      SimPC

      Beantwoorden
  • wanneer denkt u dat ik weer kan “skypen”, is sinds afgelopen zaterdag niet meer mogelijk, krijg bij aanklikken de mededeling:
    deze versie van Skype wordt niet meer ondersteund. ik heb een kleindochter in Afrika (vrijwilligerswerk) die mist net als ik
    het skype-contact.

    Beantwoorden
    • Geachte klant,

      Er is op dit moment een Skype update gelanceerd. Druk op de knop: Update Nu op het startscherm om de update te installeren.

      Met vriendelijke groet,

      SimPC

      Beantwoorden
  • P.M. van Dongen-de Kruijf
    29 september 2017 12:10

    Inmiddels kan ik mijn e-mail berichten lezen. Waar ik ze onder kan brengen om te bewaren is nog niet helemaal duidelijk.
    Ik wens in elk geval het SIMPC team Succes met het doorvoeren van alle veranderingen.
    Het komt altijd goed als ik hulp nodig heb van jullie! Dank daarvoor.
    Vriendelijke groet.

    Beantwoorden
  • Gisteren dacht ik even “oei, oei” !
    Maar nu alles is geïnstalleerd zeg ik “perfekt” !

    Beantwoorden
  • Hanneke Ruys-Giele
    28 september 2017 12:39

    Helaas kan ik op dit moment, 28/9 12:30 uur, het email programma nog steeds niet gebruiken. Het duurt wel veel langer dan de beloofde 2 dagen. Heel hinderlijk!

    Beantwoorden
  • P.M. van Dongen-de Kruijf
    28 september 2017 11:33

    Ik krijg nog steeds geen verbinding met SIMpc als ik mijn inkomende post wil bekijken of ik dat heb gekregen.
    Vriendelijke groet P.M. van Dongen-de Kruijf.

    Beantwoorden
  • Het duurde even voordat al mijn bestanden waren overgezet naar het nieuwe programma maar het was het wachten waard! Wat een makkelijk en overzichtelijk email programma.

    Beantwoorden
  • Bedankt voor het feilloos overzetten en installeren van het nieuwe email programma.
    Het ziet er goed en overzichtelijk uit en is gebruiksvriendelijk. Ik ben er blij mee.

    Beantwoorden
  • Kees.Veldkamp
    27 september 2017 23:07

    Bijna alles gelukt. Om mappen te zien moet je je “abonneren” op de gewenste map(pen) door in Instellingen > Mappen het gewenste aan te vinken.
    Er is bij mij nog iets mis met de map Afbeeldingen; kom ik rechtstreeks nog op terug.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu