Adobe Flash Plugin bijgewerkt

Zojuist is de nieuwste versie (11.2.202.491) van de Adobe Flash Plugin klaargezet voor installatie op uw computer. Deze nieuwe versie wordt weer als veilig beschouwd door uw internet browser Firefox en zal niet langer geblokkeerd zijn.

SimCoach tips in uw mailbox

Geef uzelf op voor onze actuele instructietips, dan krijgt u ze meteen in uw mailbox. U ontvangt ook maximaal 1x per maand een nieuwsbrief met belangrijke aankondigingen en aantrekkelijke acties. U kunt uzelf altijd weer uitschrijven.

33 reacties. Laat een nieuw bericht achter

G.Th.M van Mierlo
8 augustus 2015 11:49

Ik snap hier niets van,kunt u mij nader informeren.

Beantwoorden

    De problemen omtrent Adobe Flash hebben veel effect gehad op veel van de SimPC gebruikers.
    We proberen via deze weg onze klanten op de hoogte te houden.

    Korte uitleg:
    Met Adobe Flash kunt u video’s en spellen spelen op diverse websites.
    Adobe Flash is een programma dat gebruikt wordt in uw internet browser. (De knop internet op uw startscherm)

    Mocht u toch nog meer informatie willen over het programma Flash of Firefox. Dan kunt u ons ook altijd bereiken op 020-4226000.

    Beantwoorden
Corrie de Zwart
5 augustus 2015 18:18

Hoe komt het dan dat de pc een stuk trager is geworden????? sinds een paar dagen

Beantwoorden

keurig en netjes bedankt

Beantwoorden

ALLE VER BETERING IS GOED WEES MAAR WAAK SAAM VOOR ONS ALS KLANT VAN SIM PC BEDANKT!!!!

Beantwoorden

waarom versturen jullie dit?? Als “oude simpcer ” snap ik dit niet, weet niet eens wat firefox en adobe betekenen, kan nog steeds leven met alleen simpc, als alle anderen dit wel weten rijst mijn vraag
: hOE KOMEN ZE DAN AAN DIE KENNIS??

Beantwoorden

    De problemen omtrent Adobe Flash hebben veel effect gehad op veel van de SimPC gebruikers.
    We proberen via deze weg onze klanten op de hoogte te houden.

    Korte uitleg:
    Met Adobe Flash kunt u video’s en spellen spelen op diverse websites.
    Adobe Flash is een programma dat gebruikt wordt in uw internet browser. (De knop internet op uw startscherm)

    Mocht u toch nog meer informatie willen over het programma Flash of Firefox. Dan kunt u ons ook altijd bereiken op 020-4226000.

    Beantwoorden
mia van erp
27 juli 2015 10:40

Hartelijk dank voor de snele oplossing.

Beantwoorden
mia van erp
27 juli 2015 10:39

Hartelijk dank voor de snelle oplossing.

Beantwoorden

mijn dank daar voor

Beantwoorden

Bedankt dat het alles weer goed is.

Beantwoorden

Inderdaad mevrouw van Rooijen, ik zou woordelijk hetzelfde kunnen schrijven. Jammer genoeg is er nog nooit iemand op in gegaan, want ze kijken je dan glazig aan alsof je het hebt over een roze olifant met een vogelkop.

Beantwoorden
Henk Spikkert.
20 juli 2015 13:52

Hartelijk dank dat Simpc dit probleem heeft opgelost.

Beantwoorden
Henk Spikkert.
20 juli 2015 13:50

Hartelijk DANK dat dit probleem door Simpc is opgelost.
Henk.

Beantwoorden
Nienke Cziechy
19 juli 2015 08:46

Na een paar dagen afzien werkt alles gelukkig weer normaal.Dank jullie wel.

Beantwoorden
d.spaans-mooiman
18 juli 2015 13:55

Nooit geweten dat ik Adobe Reader gebruikte, maar iedere verbetering is welkom.

Beantwoorden
Lenneke van Rooijen
18 juli 2015 09:18

Hartelijk bedankt voor de service ,ik ben zo blij met het systeem als ik anderen hoor die dit systeem niet hebben en steeds problemen,vertel ik hoe blij ik met mijn systeem ben

Beantwoorden
d.spaans-mooiman
18 juli 2015 08:49

Het zal wel goed zijn, maar wat is het eigenlijk.

Beantwoorden
c.meijers
18 juli 2015 08:22

FIJN NU KAN IK ER WEER TEGEN BEDANKT

Beantwoorden
Irmy Martthesius
17 juli 2015 21:42

Kunnen jullie mij uitleggen wat adobe plug in precies is en wat hij doet?

Beantwoorden
M.H.M.Boogaard-Locht
17 juli 2015 14:35

Dank U!

Beantwoorden
mia van erp
17 juli 2015 13:02

hartelijk dank

Beantwoorden
c.vrijenhoek
17 juli 2015 12:31

alles werkt weer goed,
bedankt.

Beantwoorden
WILHELMINA Duiveman
17 juli 2015 11:50

dank u wel!!

Beantwoorden
kloosterman
17 juli 2015 11:29

prima zo -dank u wel
Heklo

Beantwoorden
H.Cardinaal
17 juli 2015 11:21

Ben blij met het snelle herstel

Beantwoorden
Izaak v/d/Panne
17 juli 2015 10:56

Met alle hoop verwacht ik nu dat het goed blijft gaan .Heb het heel erg gemist.

Beantwoorden

heel attent dat er een medewerker belde voor uitleg,dank daarvoor en fijn dat alles weer van ouds is,en van mijn kant sorry voor mij mopper mail van gisteren.

Beantwoorden
em.agelink
17 juli 2015 09:40

bedankt voor de mededeling

Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu