Het einde van 2018 is nabij. SIM kan terugblikken op een fantastisch jaar waarin wij onze uiterste best hebben gedaan om vele duizenden trouwe gebruikers een zo goed mogelijke service te bieden. Dag in dag uit houden wij ons bezig met de tevredenheid van onze gebruikers en streven wij naar verbetering. Immers zou SIM zonder u nooit zo succesvol kunnen zijn, daarom zijn wij al onze gebruikers stuk voor stuk erg dankbaar!
Toch hebben ook wij van SIM goede voornemens voor 2019, deze voornemens liggen volledig in uw handen. We horen dan ook graag hoe wij uw smartphone-, tablet- of computergebruik in het nieuwe jaar nog prettiger kunnen maken, of op welke manier wij u nog extra kunnen ondersteunen. Heeft u bepaalde wensen of suggesties? Wij staan open voor al uw ideeën en tips! Helpt u ons mee om 2019 een nog mooier jaar te maken? Laat dan hieronder achter hoe wij onze gebruikers in het nieuwe jaar nog beter van dienst kunnen zijn.
13 reacties. Laat een nieuw bericht achter
Waarom publiceren jullie geen woord meer over printers?
Vooral omdat het moeilijk aanschaffen is op een Sim-computer !
Geachte mevrouw van Buuren,
In reactie op uw bericht.
U heeft helemaal gelijk! We zullen in de volgende nieuwsbrief aandacht besteden aan dit onderwerp!
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
SimPC
Yves van Leeuwen
Webcare
Onlangs heb ik weer een bericht op mijn smartphone gekregen, dat ik ruimte moet maken. Ik moet dus weer contact opnemen met Simpc, om hulp.
Is het niet mogelijk meer ruimte te creëren, zodat ik niet regelmatig hier tegenaan loop?
Mijn huidige smartphone heb ik bij u gekocht afgelopen januari 2018.
Met vriendelijke groeten, D.H.Hertog
Geachte meneer, mevrouw,
In reactie op uw bericht.
Vervelend! Het kan natuurlijk voorkomen dat uw SimPhone vol raakt als u veel apps installeert of als u veel foto’s en video’s maakt. Het is mogelijk om de opslag uit te breiden met een SD-kaartje. Ik heb uw vraag doorgezet naar de helpdesk. Eén van mijn collega’s gaat contact met u opnemen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
SimPC
Yves van Leeuwen
Webcare
Tip , het mogelijk maken van aanschaf van bv. een mobiel , leptop,of top via een maand abbonement .
Mijn advies blijf zo doorgaan bedankt voor jullie hulp van het af gelopen jaar
ben zeer tevreden ook de nieuwsbrief slaat bij mij goed aan.
wens alle medewerkers fijne kerstdagen en een voorspoedig 2019
Ik maak maar zeer beperkt gebruik van de mogelijkheden die mijn Simpc biedt.
Daarom zou ik het opprijsstellen als bv elke maand een onderdeel zo eenvoudig mogelijk wordt uitgelegd. Stap voor stap dus.
Om te beginnen met scannen. Het lijkt mij ideaal dat je bij het versturen van een email een dokument kan bijvoegen c.q. scannen.
Geachte meneer, mevrouw,
In reactie op uw bericht.
Hartelijk dank voor uw suggestie! We zijn al langer aan het kijken naar maandelijkse items met een stap voor stap uitleg. Hoe zou u deze instructie het liefste willen ontvangen? Door middel van een instructievideo of liever tekst en afbeeldingen?
Ik hoor het graag van u.
Met vriendelijke groet,
SimPC
Yves van Leeuwen
Webcare
Net terug van onze overwintering in Portugal is de reden van een late reaktie.
Voorkeur voor tekst met afbeeldingen.
Op welke wijze weet ik c.q. weten wij als een item wordt uitgelegd?
In e-mail en bv in Facebook en ook in deze reactie kan ik de esperanto-letter niet maken. Uit nood gebruik ik ũ < u met een slangetje of ū , u met een streepje. Het zou fijn zijn als ik de juiste letter kon gebruiken. Ik heb daarover al eerder geklaagd. Ik ben des te meer teleurgesteld omdat men mij, toen ik overging op SIM, verzekerde dat het wel kon.
Geachte meneer, mevrouw,
In reactie op uw bericht.
Ik heb uw bericht doorgezet naar de helpdesk. Eén van mijn collega’s gaat het even voor u uitzoeken.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
SimPC
Yves van Leeuwen
Webcare
Bedankt voor de afwikkeling van mijn klacht c.q. vervulling van mijn wens. Ik kan de Ŭ en de ŭ nu op de juiste wijze schrijven.
Geachte meneer Pijnacker,
Fijn om te horen dat het is opgelost!
Met vriendelijke groeten,
Yves van Leeuwen
Webcare