Goede voornemens van SIM!

Het einde van 2018 is nabij. SIM kan terugblikken op een fantastisch jaar waarin wij onze uiterste best hebben gedaan om vele duizenden trouwe gebruikers een zo goed mogelijke service te bieden. Dag in dag uit houden wij ons bezig met de tevredenheid van onze gebruikers en streven wij naar verbetering. Immers zou SIM zonder u nooit zo succesvol kunnen zijn, daarom zijn wij al onze gebruikers stuk voor stuk erg dankbaar!

Toch hebben ook wij van SIM goede voornemens voor 2019, deze voornemens liggen volledig in uw handen. We horen dan ook graag hoe wij uw smartphone-, tablet- of computergebruik in het nieuwe jaar nog prettiger kunnen maken, of op welke manier wij u nog extra kunnen ondersteunen. Heeft u bepaalde wensen of suggesties? Wij staan open voor al uw ideeën en tips! Helpt u ons mee om 2019 een nog mooier jaar te maken? Laat dan hieronder achter hoe wij onze gebruikers in het nieuwe jaar nog beter van dienst kunnen zijn.

SimCoach tips in uw mailbox

Geef uzelf op voor onze actuele instructietips, dan krijgt u ze meteen in uw mailbox. U ontvangt ook maximaal 1x per maand een nieuwsbrief met belangrijke aankondigingen en aantrekkelijke acties. U kunt uzelf altijd weer uitschrijven.

13 reacties. Laat een nieuw bericht achter

  • Jannie van Buuren
    6 februari 2019 13:18

    Waarom publiceren jullie geen woord meer over printers?
    Vooral omdat het moeilijk aanschaffen is op een Sim-computer !

    Beantwoorden
    • Geachte mevrouw van Buuren,

      In reactie op uw bericht.

      U heeft helemaal gelijk! We zullen in de volgende nieuwsbrief aandacht besteden aan dit onderwerp!

      Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Met vriendelijke groet,
      SimPC

      Yves van Leeuwen
      Webcare

      Beantwoorden
  • D.H.Hertog-Gozens
    16 december 2018 07:42

    Onlangs heb ik weer een bericht op mijn smartphone gekregen, dat ik ruimte moet maken. Ik moet dus weer contact opnemen met Simpc, om hulp.
    Is het niet mogelijk meer ruimte te creëren, zodat ik niet regelmatig hier tegenaan loop?
    Mijn huidige smartphone heb ik bij u gekocht afgelopen januari 2018.
    Met vriendelijke groeten, D.H.Hertog

    Beantwoorden
    • Geachte meneer, mevrouw,

      In reactie op uw bericht.

      Vervelend! Het kan natuurlijk voorkomen dat uw SimPhone vol raakt als u veel apps installeert of als u veel foto’s en video’s maakt. Het is mogelijk om de opslag uit te breiden met een SD-kaartje. Ik heb uw vraag doorgezet naar de helpdesk. Eén van mijn collega’s gaat contact met u opnemen.

      Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Met vriendelijke groet,
      SimPC

      Yves van Leeuwen
      Webcare

      Beantwoorden
  • Tip , het mogelijk maken van aanschaf van bv. een mobiel , leptop,of top via een maand abbonement .

    Beantwoorden
  • Ria de Jong de Bruin
    15 december 2018 10:59

    Mijn advies blijf zo doorgaan bedankt voor jullie hulp van het af gelopen jaar
    ben zeer tevreden ook de nieuwsbrief slaat bij mij goed aan.
    wens alle medewerkers fijne kerstdagen en een voorspoedig 2019

    Beantwoorden
  • Fred Goddijn
    14 december 2018 20:10

    Ik maak maar zeer beperkt gebruik van de mogelijkheden die mijn Simpc biedt.
    Daarom zou ik het opprijsstellen als bv elke maand een onderdeel zo eenvoudig mogelijk wordt uitgelegd. Stap voor stap dus.
    Om te beginnen met scannen. Het lijkt mij ideaal dat je bij het versturen van een email een dokument kan bijvoegen c.q. scannen.

    Beantwoorden
    • Geachte meneer, mevrouw,

      In reactie op uw bericht.

      Hartelijk dank voor uw suggestie! We zijn al langer aan het kijken naar maandelijkse items met een stap voor stap uitleg. Hoe zou u deze instructie het liefste willen ontvangen? Door middel van een instructievideo of liever tekst en afbeeldingen?

      Ik hoor het graag van u.

      Met vriendelijke groet,
      SimPC

      Yves van Leeuwen
      Webcare

      Beantwoorden
      • Fred Goddijn
        20 februari 2019 20:34

        Net terug van onze overwintering in Portugal is de reden van een late reaktie.
        Voorkeur voor tekst met afbeeldingen.
        Op welke wijze weet ik c.q. weten wij als een item wordt uitgelegd?

        Beantwoorden
  • Alfonso Pijnacker
    14 december 2018 19:08

    In e-mail en bv in Facebook en ook in deze reactie kan ik de esperanto-letter niet maken. Uit nood gebruik ik ũ < u met een slangetje of ū , u met een streepje. Het zou fijn zijn als ik de juiste letter kon gebruiken. Ik heb daarover al eerder geklaagd. Ik ben des te meer teleurgesteld omdat men mij, toen ik overging op SIM, verzekerde dat het wel kon.

    Beantwoorden
    • Geachte meneer, mevrouw,

      In reactie op uw bericht.

      Ik heb uw bericht doorgezet naar de helpdesk. Eén van mijn collega’s gaat het even voor u uitzoeken.

      Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Met vriendelijke groet,
      SimPC

      Yves van Leeuwen
      Webcare

      Beantwoorden
    • Alfonso Pijnacker
      18 januari 2019 19:58

      Bedankt voor de afwikkeling van mijn klacht c.q. vervulling van mijn wens. Ik kan de Ŭ en de ŭ nu op de juiste wijze schrijven.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu