Apparaten gekocht bij SIM

Garantie
Op alle door SIM geleverde hardware rust de originele fabrieksgarantie. De duur van de garantie wordt bepaald door de fabrikant. De minimale garantietermijn is één jaar. Op de productpagina’s staat vermeldt hoeveel maanden garantie er bij het product zit.

De garantietermijn gaat in zodra je het apparaat in ontvangst neemt, of zodra een monteur het apparaat heeft geïnstalleerd. Werkt uw apparaat niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Blikseminslag
Door blikseminslag kan uw apparaat kapot gaan. Laat het ons weten. Wij kijken dan wat we voor u kunnen betekenen.

Beschadiging, diefstal en verlies
Is er bij u ingebroken? Bent u apparatuur verloren of is uw apparatuur beschadigd door brand of lekkage? Dan vervalt de garantieregeling bij SIM. Vergoeding voor (reparatie of vervanging van) beschadigde, gestolen of verloren apparaten vallen onder uw inboedelverzekering. Neem hiervoor contact op met uw verzekeringsmaatschappij. Voor vragen over SIM producten kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. We kijken dan hoe we u het beste kunnen helpen.

Is uw product stuk gegaan? Ontzettend jammer maar dat kan natuurlijk gebeuren! Afhankelijk van het type situatie zullen we een geschikte oplossing voor u zoeken.

Is het korter dan 2 jaar geleden dat u het apparaat hebt gekocht en is het buiten uw schuld om stuk?
Dan heeft u recht op garantie. Na uw melding ontvangt u van ons alle informatie over hoe u het apparaat terugstuurt per post. Neem hiervoor contact op.

Is het langer dan 2 jaar geleden dat u het apparaat hebt gekocht en is het buiten uw schuld om stuk?
Dan heeft geen garantie meer. Mogelijk kunnen wij uw product tegen een vergoeding repareren. Neem hiervoor contact op.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@simpc.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.simpc.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.9/10 gebaseerd op 1080 reviews.
Ga naar de inhoud