Bent u al klant en wilt u uw gegevens wijzigen? Alle uitleg hierover leest u op deze pagina.
Administratie en accountbeheer
Abonnementen wijzigen
Wilt u uw huidige abonnementsvorm wijzigen of uw abonnement uitbreiden? Dit kan door een e-mail te sturen naar: helpdesk@simpc.nl
Abonnement opzeggen
Wilt u uw huidige abonnementsvorm opzeggen? Dit kan door een e-mail te sturen naar: helpdesk@simpc.nl
Houdt u rekening met de opzegtermijn van één maand en met een verwerkingstermijn van drie tot vijf werkdagen. U ontvangt automatisch een bevestiging.
Telefonisch wijzigen
Wijzigingen kunt u doorgeven via telefoonnummer 020 – 422 60 00 (lokaal tarief). Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur
Contactgegevens wijzigen
Om u goed van dienst te zijn, is het soms nodig om contact met u op te nemen. Is uw telefoonnummer veranderd?
Wijzigingen kunt u doorgeven via telefoonnummer 020 – 422 60 00 (lokaal tarief). Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur
Rekeningnummer wijzigen
Het is noodzakelijk om een SEPA-formulier in te vullen en te ondertekenen. Hieronder kunt u het formulier downloaden, printen en vervolgens opsturen naar SimPC:
Adres: SimPCNijverheidsweg 31-F
1851 NW Heiloo
Naamswijziging
Wilt u een naamswijziging aan ons doorgeven? U kunt dit schriftelijk of per e-mail aan ons laten weten.
Factuuradres wijzigen
Wilt u uw papieren factuur laten bezorgen op een ander adres in Nederland dan het adres waar u uw producten afneemt? Neem hiervoor contact op met onze helpdesk.
Verhuizen
Gaat u verhuizen en wilt u uw nieuwe adres doorgeven? Dat kan schriftelijk of per e-mail.
Adres:
SimPCNijverheidsweg 31-F
1851 NW Heiloo