Apparaten gekocht bij SIM

Garantie
Op alle door SIM geleverde hardware rust de originele fabrieksgarantie. De duur van de garantie wordt bepaald door de fabrikant. De minimale garantietermijn is één jaar. Op de productpagina’s staat vermeldt hoeveel maanden garantie er bij het product zit.

De garantietermijn gaat in zodra je het apparaat in ontvangst neemt, of zodra een monteur het apparaat heeft geïnstalleerd. Werkt uw apparaat niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Blikseminslag
Door blikseminslag kan uw apparaat kapot gaan. Laat het ons weten. Wij kijken dan wat we voor u kunnen betekenen.

Beschadiging, diefstal en verlies
Is er bij u ingebroken? Bent u apparatuur verloren of is uw apparatuur beschadigd door brand of lekkage? Dan vervalt de garantieregeling bij SIM. Vergoeding voor (reparatie of vervanging van) beschadigde, gestolen of verloren apparaten vallen onder uw inboedelverzekering. Neem hiervoor contact op met uw verzekeringsmaatschappij. Voor vragen over SIM producten kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. We kijken dan hoe we u het beste kunnen helpen.

Reparatie
Is het korter dan 2 jaar geleden dat u het apparaat hebt gekocht en is het buiten uw schuld om stuk? Dan heeft u recht op garantie. Na uw melding ontvangt u van ons alle informatie over hoe u het apparaat terugstuurt per post.

Veelgestelde vragen

Waar moet ik mijn apparaat naartoe terugsturen?
Waar moet ik mijn apparaat naartoe terugsturen?

U kunt het beste eerst telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 020 – 422 6000. Na uw melding ontvangt u van ons alle informatie over hoe u het apparaat terugstuurt per post.

Contact

Adres

SimPC
Nijverheidsweg 31-F
1851 NW Heiloo

Telefoonnummer

020 – 422 6000

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 9:00 t/m 17:00 uur

Menu